poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Kopertówek ciąg dalszy...

Witam Was serdecznie :)

Dzisiaj kolejny rzut kopertówek... Trochę się wciągnęłam w ich tworzenie, także niczym tak naprawdę Was nie zaskoczę. Myślę, że w następnym poście pojawi się coś ciekawszego... No może nie ciekawszego, ale innego ;) Zdradzę tylko, że mam do zrealizowania zamówienie specjalne, w bardziej stonowanych kolorach... Zobaczymy co z tego wyjdzie.
A tym czasem pozdrawiam Was i dziękuję za tak liczny udział w Candy- już niedługo rozwiązanie... Ciekawe kto okaże się tym szczęściarzem ? ;)

Szmaragdowa zieleń...




Różowe cacko...



Moje ulubione niebieskości...




20 komentarzy:

  1. Lubie ogladac Twoje torby i wogole wszystkie torby, torebki, kosmetyczki.ladne szyjesz i wciaz jakies delikatne innowacje wprowadzasz..zycze duzo weny tworczej i pozdrawiam milo ,)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kopertowki. najbardziej podoba mi się ta niebieska. :D Pozdrawiam Gosia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojojoooj... mioooodzioo!!! Ta różowa zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne:)niebieska najbardziej mi się podoba:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, a ta niebieska to już mistrzostwo świata :)
    Pozdrawiam serdecznie, będę do Ciebie wpadać i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję! Super,że się podoba :) Niebieska również należy do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ! wszystkie kolory to moje ulubione, bardzo mi się podoba to ze ozdobą jest zamek i te kolory

    a lakier na paznokciach ech.... jak z jakiejś sieciówki to proszę podaj z której :))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że się podoba:)
      a lakier mam z Accessorize, szczerze mówiąc nie wiem,czy jest dostępne w Polsce.

      Usuń
  8. Bardzo dobrze, że się wciągnęłaś w te kopertówki, bo świetnie Ci wychodzą. Pokażesz to zamówienie, jak już będzie gotowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie,że pokażę. Nie mogę Was zanudzać tylko kopertówkami ;-)

      Usuń
  9. ta niebieska zdobyła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja kocham róż :)kopertówki są ŚWIETNE !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Barzdo mi się podobają ...Chciało by się taką mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieska, niebieska, niebieska! - ta mi się podoba najbardziej, choć inne też są przecież odjazdowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę,że niebieska podbija serca ;-) ale mi też ona najbardziej przypadła do serca ;-)bo uwielbiam wszelkie niebieskości, turkusy

      Usuń
  13. Piękne te kopertówki ... piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna ta niebieska...chyba najladniejsza:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)